Wiele słyszy się ostatnio o Blenderze – programie, który zyskuje wsparcie finansowe tak wielkich firm jak Epic Games czy Ubisoft i budzi coraz większe zainteresowanie pośród studiów animacji i firm z branży tworzenia gier komputerowych.

 

Z nami możesz szybko wskoczyć na wyższy poziom kreatywnej pracy używając zaawansowanych narzędzi programu Blender, służących do modelowania, teksturowania, animacji 3D i 2D, rysowania 2D i 3D oraz rzeźbienia!

 

Kurs trwa miesiąc i obejmuje 4 zajęcia po 3 godziny zegarowe – łącznie 12 godzin kursu. Składa się z cyklu zajęć weekendowych (w każdą niedzielę od godziny 10:00 do 13:00).

cag_kurs_blender

Zajęcia zawierają część teoretyczną oraz praktyczną ćwiczenia pozwalające szybko przyswoić nabytą wiedzę). Jeśli nie zdążysz wykonać pracy na zajęciach, polecamy traktować je jako zadanie domowe – Blender jest darmowym programem dostępnym dla każdego.

Następny kurs startuje już 17 listopada! Koszt: 500 złotych – studenci/ 700 złotych osoby nieuczące się.

Zapraszamy do zapisów:).

 


 

Wybierz swój poziom:

Blender 2.8 – poziom podstawowy

  • omówienie interfejsu programu, dopasowanie go do własnych potrzeb, przegląd przydatnych wtyczek, ustawienia,
  • podstawy modelowania 3D, modyfikatory, modelowanie low-poly wg obrazów referencyjnych,
  • narzędzia i techniki rzeźbienia 3D, retopologia rzeźby,
  • sposoby teksturowania, omówienie rodzajów map, unwrapping, system node’ów Blendera, obróbka tekstur w programie Krita (G’MIC Tool),
  • animacja obiektów, parenting, systemy kości, weight paint,
  • wypalanie map modeli high-poly do low-poly,
  • światło na scenie, renderowanie, postprocessing,
  • eksport do najczęściej używanych formatów.

Blender 2.8 – poziom zaawansowany

  • dopasowanie Blendera do własnych potrzeb, przegląd przydatnych wtyczek, ustawienia,
  • modelowanie low-poly wg obrazów referencyjnych, podstawy modelowania hard-surface, modelowanie generatywne, zaawansowane modyfikatory (180 rotational symmetry, triple quadruple symmetry, curve i inne),
  • narzędzia i techniki rzeźbienia 3D, retopologia rzeźby (RetopoFlow – Blender 2.7x)
  • sposoby teksturowania, omówienie map,
  • generowanie normalmap za pomocą programów Krita, Materialize, generowanie normalmap w Blenderze (normalmap baking z high-poly do low-poly),
  • teksturowanie z systemem node’ów w Eevee i Blender Cycles,
  • animacja obiektów, parenting, systemy kości, weight paint, data transfer (przenoszenie skina na ubranie),
  • zaawansowane środowisko, światło na scenie, postprocessing, systemy cząsteczkowe – generowanie różnorodnego lasu na podstawie zestawu assetów,
  • generowanie skyboxów i map sferycznych (renderery Eevee i Cycles),
  • eksport do najczęściej używanych formatów.

 

Jeśli chcesz zapisać się na kurs, wypełnij poniższy formularz. Pamiętaj o wpisaniu, który poziom kursu Cię interesuje!

 

 

Telefon:

505 273 125 / 502 030 841

E-mail:

kontakt@studiosoda.pl

Adres:

Kluczborska 8/4
Wrocław

W przypadku niewystarczającej ilości chętnych zajęcia nie będą organizowane.

Na wszelkie pytania z chęcią odpowiemy, prosimy o kontakt na nasz adres: warsztaty.blender@gmail.com .

OPŁATY

Przed rozpoczęciem kursu wymagamy wpłacenia zaliczki (połowa kosztu kursu). Opłatę należy uiścić przelewem na konto do 4 listopada 2019 (dopiero wtedy miejsce jest ostatecznie potwierdzone):

17 1140 2004 0000 3502 7552 4723

(z dopiskiem “Blender”). Pozostałą część kwoty można wpłacić przy rozpoczęciu kursu, gotówką lub przelewem.